remap

remap

remap

remap

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باتری اتمی یا باتری اسیدی ؟ عملکرد کدام برای باطری ماشین بهتر است؟

باتری اتمی یا اسیدی؟ برای اینکه بتوانیم پاسخ بهتری به این سوال بدهیم، ابتدا بد نیست توضیحاتی را درباره باتری‌های اتمی و باتری‌های اسیدی ارائه کنیم. باتری‌ها به لحاظ ساختار با یکدیکر متفاوتند و به دو دسته کلی باتری‌های اسیدی و باتری‌های اتمی تقسیم می شوند‌. برخی مواقع برق دزدی در سیستم برقی خودرو باعث خالی شدن باطری خودرو می شود که ممکن است فکر کنید باتری ماشین خراب است .

باتری اتمی یا باتری اسیدی | باتری اسیدی

این دسته از باتری‌ها جزء باتری‌هایی به شمار می آیند که استفاده از آن ها در ادوار گذشته بیشتر از امروز، مشاهده می شد.

برای تشخیص این که باتری اتومبیل ما اسیدی است یا نه، می ‌توانیم در سطح این باتری، به دنبال شش عدد درب مجزا باشیم؛ در صورت مشاهده این تعداد درب که با گشودن آن‌ها، الکترولیت موجود در باتری مشخص می شود، می‌توانیم اطمینان دهیم که این باتری از نوع باتری‌های اسیدی است.

پیچ‌هایی روی هر یک از این درب‌ها تعبیه شده است که در بازه‌های زمانی مختلف باید آن‌ها را باز کنیم و به بررسی دقیق میزان اسید موجود در باتری بپردازیم که باید در حد واسط نقاط Min و Max قرار بگیرد و در صورتی که سطح اسید موجود در باتری، از نقطه Min کمتر شود، لازم است با افزودن آب مقطر به آن، میزان الکترولیت را به محدوده‌ای مناسب برسانیم.

شکل و شمایل باتری اسیدی در خودرو

باتری های اسیدی دارای اسید و مایع الکترولیت در ساختار خود هستند که باید در میان نقاط مینیمم و ماکزیمم قرار بگیرد تا باتری عملکرد مناسبی داشته باشد.

این باتری‌ها دارای چند صفحه سربی هستند و این صفحات به شکل لایه لایه در داخل محلولی از جنس سولفوریک اسید و آب، در کنار هم قرار گرفته‌اند. باتری‌های مزبور به گونه‌ای هستند که به مرور از سطح کارایی‌شان کاسته می‌شود و ضعف در استارت زدن ماشین نشانه بارزی از این است که عمر مفید باتری اسیدی رو به پایان است‌.

بیشتر بدانید علائم خرابی دلکو در خودروهای کاربراتوری

باتری اتمی یا باتری اسیدی | باتری اتمی

باتری‌های اتمی را ممکن است با نام‌هایی نظیر باتری‌های سیلد یا باتری‌های خشک نیز شناخته باشیم؛ البته اکثریت افراد معتقد هستند که نسبت دادن نام باتری خشک به یک باتری اتمی صحیح نیست.

گرچه این باور درباره باتری‌های اتمی وجود دارد که این باتری‌ها اسید یا الکترولیت ندارند، اما باید بگوییم که این باتری‌ها نیز دارای الکترولیت هستند، اما بر خلاف باتری‌های اسیدی ‌که به سبب ویژگی‌های خاصشان در صورت کم شدن مقدار الکترولیت، نیاز به مراقبت و افزودن آب مقطر دارند، صفحاتی که در داخل باتری‌های اتمی به کار رفته‌اند، نیاز آن‌ها را به استفاده از آب مقطر از بین می‌برند و در نتیجه، این باتری‌های اتمی نیازی به نگهداری و مراقبت کمتری دارند.

علت خوابیدن باطری ماشین چیست؟

پس باتری‌های اتمی نیز دارای اسید هستند اما نوع صفحات به کار رفته در این باتری‌ها، اجازه کسر شدن اسید را نمی‌دهد.

باتری های اتمی دارای مایع الکترولیت است

باتری های اتمی نیز دارای مایع الکترولیت هستند، اما صفحات آن ها عملکرد متفاوتی داشته و نیازی به چک کردن میزان مایع الکترولیت نخواهد بود.

باید بدانیم که نوعی از باتری اتمی هم وجود دارد که در ساز و کار آن، اسید مشاهده نمی‌شود، اما این باتری‌ها به سبب کارایی‌شان از قیمت بسیار بالایی برخوردارند و تولید کنندگان داخلی ما، به تولید و تهیه آن نمی‌پردازند و در نتیجه این باتری‌ها به بازار عرضه نمی‌شوند.

جالب است بدانید که مدت زمان عمر و کارایی این باتری‌ها، حتی به مرز ۷ سال هم رسیده است. عدم کاهش عمر مفید باتری اتمی خودرو را می‌توانیم با عدم شارژ کردن آن‌ها به صورت مقطعی و با استفاده از آن ها به صورت فصلی، تضمین کنیم.

باتری اتمی خودرو ممکن است از ترکیب کلسیم- سیلور و یا کلسیم- کلسیم بهره ببرد که ترکیب کلسیم- کلسیم، از مرغوبیت بالاتری برخوردار است و برای سفر کردن به نواحی سرد کاربرد دارد و متقابلا، استفاده از آن در مسافرت‌هایی که به سمت نواحی گرم داریم، توصیه‌نمی شود‌

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان برنامه‌نویسی چندمنظوره و شی‌گرا است که تا حدودی زیادی به C و ++C شباهت دارد؛ اما استفاده از آن آسان‌تر است و امکان ساخت برنامه‌هایی قدرتمند با آن وجود دارد. البته تعریفی که شرکت سان مایکروسیستمز در سال 2000 ارائه کرده است، شاید از تعریف فوق گویاتر باشد:

جاوا زبان رایانه‌ای ساده، شی‌گرا، مناسب شبکه، تفسیرشدنی، مستحکم، امن، فارغ از معماری، پرتابل، با عملکرد بالا، چندنخی و دینامیک است.

در ادامه هر یک از آموزش یرنامه نویسی جاوا را به طور جداگانه‌ای مورد بررسی قرار می‌دهیم:

جاوا یک زبان ساده است

جاوا در ابتدا بر اساس زبان‌های C و ++C و با حذف برخی ویژگی‌هایی که قابلیت سردرگم کننده داشتند مدلسازی شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به اشاره‌گرها، پیاده‌سازی چندباره وراثت و بارگذاری بیش از حد عملگرها اشاره کرد که در جاوا حذف شدند. یکی از ویژگی‌هایی که در C++/C وجود نداشت؛ اما جزو ویژگی‌های اساسی جاوا به شمار می‌آید، امکان بازیافت حافظه (garbage-collection) است که به طور خودکار اشیا و آرایه‌های بی استفاده را حذف می‌کند.

جاوا یک زبان شی‌گرا است

تمرکز شی‌گرایی جاوا موجب شده است که توسعه‌دهندگانی که از این زبان استفاده می‌کنند، از آن برای حل یک مسئله استفاده کنند و نه سروکله زدن با آن برای رفع محدودیت‌های مسئله. این وضعیت موجب تمایز بین جاوا و C شده است. برای نمونه اگر می‌خواهید برنامه‌ای برای یک حساب بانکی بنویسید، در جاوا تنها باید به ذخیره‌سازی شی حساب بانکی بپردازید؛ اما در C باید وضعیت حساب (تراز حساب) و رفتارهایی مانند واریز یا برداشت را به طور مستقل برنامه‌نویسی کنید.

جاوا یک زبان مبتنی بر شبکه است

کتابخانه وسیع شبکه در جاوا باعث شده است که امکان کار با پروتکل کنترل انتقال/پروتکل اینترنت (TCP/IP) و پروتکل‌های شبکه مانند HTTP (پروتکل انتقال ابرمتن) و FTP (پروتکل انتقال فایل) ساده‌تر شود و همچنین وظیفه ایجاد اتصال‌های شبکه آسان‌تر گشته است. به علاوه برنامه‌های جاوا می‌توانند از طریق شبکه TCP/IP، از طریق URLها، به اشیا دسترسی داشته باشند و این دسترسی به همان سادگی دسترسی روی سیستم فایل محلی است.

جاوا یک زبان تفسیر شده است

یک برنامه جاوا در زمان اجرا به طور غیر مستقیم از طریق یک ماشین مجازی (که بازنمایی نرم‌افزاری از یک پلتفرم فرضی است) و محیط زمان اجرای مرتبط با آن با واسطه روی یک پلتفرم زیرساخت (مانند ویندوز یا لینوکس) اجرا می‌شود. این ماشین مجازی بایت‌کدها (دستورالعمل‌ها و داده‌های مرتبط) را از طریق تفسیر به دستورالعمل‌های خاص پلتفرم ترجمه می‌کند. منظور از تفسیر، عمل شناسایی معنی دستورالعمل‌ها و سپس انتخاب دستورالعمل‌های خاص پلتفرم برای اجرا است. در ادامه ماشین مجازی این دستورالعمل‌های خاص پلتفرم را اجرا می‌کند. این ویژگی تفسیری بودن جاوا باعث شده است که خطایابی برنامه‌های جاوا آسان‌تر شود، چون اغلب اطلاعات در زمان کامپایل در واقع در محیط اجرا وجود دارند. تفسیری بودن جاوا همچنین امکان به تأخیر انداختن پیوند بین قطعات مختلف برنامه جاوا تا زمان اجرا را فراهم ساخته است و این مسئله موجب افزایش سرعت توسعه برنامه می‌شود.

جاوا یک زبان مستحکم است

برنامه‌های جاوا باید قابل اعتماد باشند، زیرا هم در اپلیکیشن‌های مصرفی و هم مأموریت‌های حیاتی استفاده می‌شوند که از پخش‌کننده‌های بلوری تا ناوبری خودرو یا سیستم‌های کنترل هوایی را شامل می‌شود. ویژگی‌های زبان جاوا که باعث استحکام آن می‌شوند، شامل اعلان‌ها، بررسی دوباره نوع داده، یک بار در زمان کامپایل و بار دیگر در زمان اجرا (برای جلوگیری از عدم تطبیق نسخه‌ها)، آرایه‌های واقعی با بررسی خودکار کران‌ها و کنار گذاشتن اشاره‌گرها است.

جنبه دیگری که موجب استحکام جاوا می‌شود، این است که حلقه‌ها به جای عبارت‌های عدد صحیح که در آن 0 برابر «نادرست» و مقادیر غیر صفر برابر با «درست» هستند، باید به وسیله عبارت‌های بولی کنترل شوند. برای مثال برخلاف C، در جاوا حلقه‌هایی مانند عبارت زیر

++while (x) x

مجاز نیستند؛ زیرا این حلقه ممکن است در جایی که انتظار می‌رود متوقف نشود. به جای آن باید عبارت‌های بولی صریحی مانند زیر

;++while (x!= 10) x

استفاده شود، یعنی حلقه تا زمانی که x برابر با 10 شود، اجرا خواهد شد.

جاوا یک زبان امن است

برنامه‌های جاوا در محیط‌های شبکه‌بندی شده/ توزیع یافته مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجا که برنامه‌های جاوا می‌توانند روی پلتفرم‌های مختلف شبکه اجرا شوند، امن ساختن این پلتفرم‌ها در برابر کدهای مخرب که موجب گسترش ویروس‌ها، سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی یا اجرای اعمال خرابکارانه می‌شوند، امری حائز اهمیت است. ویژگی‌هایی که موجب استحکام زبان جاوا می‌شوند شامل کنار گذاشتن اشاره‌گرها هستند که به همراه ویژگی‌های امنیتی مانند مدل امن sandbox جاوا و رمزنگاری کلید عمومی فعالیت می‌کنند. این دو نوع از ویژگی‌ها در کنار هم از تأثیر ویروس‌ها و دیگر کدهای خطرناک روی پلتفرم‌های مشکوک جلوگیری می‌کنند. جاوا از لحاظ تئوریک امن است؛ اما در عمل آسیب‌پذیری‌های امنیتی مختلفی شناسایی و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. در نتیجه در زمان‌های قبل، شرکت سان مایکروسیستمز و اینک شرکت اوراکل همواره اقدام به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای جاوا می‌کنند.

گروه ما آموزش برنامه نویسی جاوا  برنامه ای کامل و جامع و ساده در اختیار برنامه نویسان قرار داده است.

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

تبلیغات

تبلیغات آنلاین و یا تبلیغات دیجیتال مزایای بیشماری برای کسب و کارها دارد که از مهمترین آنها می توان به کاملا هدفمند بودن و کم هزینه بودن آن اشاره کرد. تبلیغات آنلاین انواع مختلفی دارد که در این مقاله به تبلیغات بنری، متنی و کلیکی و تبلیغات در سایت های پر بازدید می پردازیم.

همه چیز درباره تبلیغات آنلاین

به گزارش اختصاصی آکادمی دیجیتال مارکتینگ؛ افزایش روزافزون کاربران اینترنت و پتانسیل موجود در این فضا سبب شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارها به تبلیغات در فضای دیجیتال روی آورند. بی‌تردید شما نیز در اینترنت با نمونه‌های بسیاری از صفحات تبلیغاتی مواجه شده‌اید که هرکدام از این تبلیغات آنلاین ادبیات و شکل خاص خود را داشته‌اند. ممکن است برخی از آن‌ها بسیار جذاب و گیرا بوده و شما را به خود درگیر کرده یا بالعکس جنبه مزاحمت برای‌تان داشته باشد. تبلیغات آنلاین و یا تبلیغات دیجیتال هر ادبیاتی که داشته باشد یا در هر قالبی ریخته شود، یک هدف اصلی را دنبال می‌کند و آن هم جذب مخاطب بیشتر برای کالا یا خدماتی است که یک بیزینس ارائه می‌دهد.

شاید این سوال برای‌تان پیش آمده باشد که کدام نوع از تبلیغات در فضای دیجیتال اثرگذاری بیشتری داشته و شما را با بازدهی بالاتری به هدف می‌رساند. برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا با اجزای دیجیتال مارکتینگ آشنا شده و در ادامه بیشتر در مورد تبلیغات آنلاین، انواع آن و کاربرد هرکدام از آن‌ها بدانید. در مقاله ی “چگونه تبلیغات خود را هدفمند کنیم”  مقدمه‌ای درباره کانال‌های دیجیتال مارکتینگ ذکر کردیم. در این درس و درس‌های آتی به تفصیل در مورد این کانال‌ها صحبت خواهیم کرد.

اجزاء دیجیتال مارکتینگ

کانال‌های بازاریابی دیجیتال زیرساخت‌هایی هستند که در دیجیتال مارکتینگ با آن رو به رو هستیم و می‌بایست از آنها استفاده نماییم. این اجزا شامل دسته بندی های اصلی زیر است:

وب‌سایت

تبلیغات آنلاین ( تبلیغات دیجیتال )

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

تحلیل دیجیتال

روابط عمومی آنلاین

بازاریابی موبایلی

وب‌سایت

وب‌سایت اولین کانالی است که به عنوان یک زیرساخت در دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون داشتن وبسایت نمی‌توان فعالیت دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت کامل انجام داد و عملا تبلیغات آنلاین خاصی داشت.

ممکن است بگویید که با یک پیج اینستاگرام هم می‌توان فروش داشت. بله فروش اتفاق می‌افتد اما بخشی از اقدامات دیجیتال مارکتینگ است. نمی‌توان بیزینس خود را صرفا به سمت فضای اینستاگرام یا تلگرام برد و انتظار داشت که این بیزینس به موفقیت برسد. به همین دلیل، زیرساخت فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را وب‌سایت می‌دانیم. ممکن است شما به جای وب‌سایت، اپلیکیشن (APP) داشته باشید. اپلیکیشن و وب‌سایت داراییهایی (ASSET) هستند که متعلق به شماست اما در فضای رسانه‌های اجتماعی نمی‌توان این کار را انجام داد. همچنین تبلیغات در سایت های پر بازدید نیز از راه های پر بازده می باشد.

وب سایت پایه تبلیغات آنلاین

وب سایت به کسب و کار شما اعتبار زیادی می بخشد و پایه و اساس تبلیغات آنلاین و تبلیغات دیجیتال است.

در گذشته بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب وجود داشته‌اند که به دلیل محبوبیت بالا، توسعه اینترنت بین مخاطبین و حضور تعداد زیادی از آن‌ها در این شبکه‌های اجتماعی، فضای مناسبی جهت ایجاد کسب‌و‌کار آنلاین قشر‌های مختلفی از جامعه چه شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها و یا کسب‌و‌کارهای کوچک و خانگی شده بود. اما با فیلتر شدن هر یک از این رسانه‌ها افراد بی‌شماری بیزینس خود را از دست دادند یا از تعداد مخاطبین آن‌ها به شدت کاسته شد و به تبع همین اتفاق درآمد آن‌ها نیز از این فضا در بیشتر وارد به صفر رسید.

 

نمی‌توان با پریدن از شاخه‌ای به شاخه دیگر بیزینس خود را رشد داد و با صرف زمان در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی بدون داشتن یک زیرساخت مناسب و دائم انتظار موفقیت داشت. با این کار فقط انرژی و زمان خود را به‌صورت پراکنده صرف فضاهایی کرده‌اید که ممکن است روزی اقبال عمومی خود را از دست داده و مجبور به ترک آن و در نهایت نظاره‌گر شکست خوردن بیزنس خود در آن حوزه شوید.

شبکه‌های اجتماعی زیرساخت مناسبی برای بنای کسب‌و‌کار نیست با این وجود هیچ کدام از این گفته ها دلیل بر این نخواهد بود که از پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی غافل شوید. این گفته‌ها بدین معنیست که تا زمانی که شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد می‌توان از ظرفیت آن به خوبی استفاده کرد و تا زمانی که موج آن وجود دارد سوار بر موج آن شد. اما کسب‌و‌کار خود را روی این موج و بر مبنای اینستاگرام یا  هر شبکه اجتماعی دیگری نباید ساخت. زیرا با از بین رفتن این موج‌ها کل بیزینس نابود خواهد شد. پس زمانی که کنترل ابزاری دست ما نیست بنا کردن کسب‌و‌کار روی آن ابزار اشتباه بوده و ممکن است منجر به شکست شود.

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالات متداولی که به هنگام خرید باطری، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد، این است که “بهترین مارک و قیمت  باطری ماشین کدام است؟”. و حالا ما قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و بهترین مارک باطری ماشین را به شما معرفی نماییم.

باطری‌ها تاثیر مستقیم و بالقوه‌ای در کارکرد خودرو دارند و انتخاب صحیح نوع باطری نیز کیفیت و کارایی عملکرد خودرو را ارتقا می‌بخشد. مدت زمانی که مبادرت به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیشتر از حدود ۲ ثانیه زمان ببرد؛ در غیر این صورت متوجه می‌شویم که باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است.

هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شویم که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهیم بود تا بتوانیم عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو شاهد باشیم.

    بهترین مارک باطری ماشین خارجی

در میان کمپانی‌های خارجی تولید کننده باطری خودرو، برندهای کره‌ای جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند و افراد وقتی به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خارجی می‌گردند، بیشتر در میان مارک‌های کره‌ای خواهند گشت. سوالی که اغلب در ارتباط با این باطری‌ها مطرح می‌شود این است که “بهترین مارک باطری ماشین کره‌ای کدام است؟” و اغلب پاسخ‌ها به دو مارک برتر “پوما” و “دلکور” خلاصه می‌شود.

در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند.

در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند.

بهترین مارک باطری ماشین ایرانی

باطری ایرانی بهتر است یا کره‌ای؟ باید بدانیم با توجه به پیشرفت روز افزون و چشم‌گیر صنایع تولید قطعات خودرو که بخش‌های باطری سازی نیز جز قسمت‌های حائز اهمیت آن به شمار می‌آید، فضای رقابتی زیادی میان محصولات داخلی و خارجی ایجاد شده است و می‌توان به جرات اذعان داشت که محصولات داخلی به لحاظ کیفیت و کارایی اگر بالاتر از تجهیزات خارجی نباشند، پایین‌تر هم نیستند. به عنوان مثال باطری سازی سپاهان یا تولیدات باطری صبا، جز کمپانی‌های ایرانی تهیه کننده باطری خودرو هستند که محصولاتشان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.برای قیمت باطری ماشین به این سایت مراجعه نمایید.

لذا با خرید محصولات داخلی علاوه بر اینکه می‌توانیم از یک محصول با کیفیت استفاده کرده و نسبت به کارایی آن مطمئن باشیم، از تولیدات داخلی نیز حمایت نموده و گام قابل توجهی را در مسیر به چرخه در آوردن چرخ صنعت کشور بر می‌داریم.

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

برای شروع کار باید تصمیم بگیرید تو چه حوزه ای میخواهید وارد شوید و برنامه نویسی کنید. میدانید که برنامه نویسی بیشتر از اون چیزی که فکرش را  می کنید گسترده است و هر کس بهتره بجای اینکه تو همه حوزه ها دست ببرد ، فقط توی یک حوزه خاص و شاید بهتر باشه بگیم یک زبان برنامه نویسی خاص متخصص باشد. این رو به عنوان یک اصل پایه  و مهم در نظر داشته باشید

بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟

اگر از هرکسی که کمی با برنامه نویسی  آشنایی دارد بپرسید که بهترین زبان برای شروع برنامه نویس چیست؟ بدون شک جوابش C یا C++ خواهد بود.C را میتوان یک زبان مادر دانست بطوری که خیلی از زبان های کنونی از این زبان متولد شده اند. برای شروع پیشنهاد ماهم سی یا سی پلاس پلاس یا جاوا است.

البته نیاز نیست همه چیز را یاد بگیرید در ابتدا بهتره مفاهیم کلی مثله متغیرها، انواع داده ها، آرایه ها، دستورات کلیدی مهم، تابع نویسی، کلاس ها، ارث بری، اشارگرها و امثال اینها رو یاد بگیرید. چون این مفاهیم در همه زبان ها وجود دارند و شما را آماده یادگیری زبان اصلی که میخواهید با آن کار کنید میکند.

برای آموزش برنامه نویسی چکار کنیم؟

شاید از هر کسی که اکنون برنامه نویس است بپرسید با چه روشی توانسته برنامه نویس را یاد بگیرد به شما جواب های متفاوتی بدهند. بعضی ها بر روی کتاب تاکید دارند چون معتقند بسیار منسجم است مخالفان نیز یادگیری از روی کتاب را واقعا خسته کننده میدانند. عده ای هم اینترنت را بهترین استاد می دانند چون اعتقاد دارند هرچیزی درآن یافت میشود مخالفان نیز میگوید اینترنت در واقع انبوهی از اطلاعات است که میتواند شما را سردرگم کند همچنین هرکسی میتواند آنها را تولید کرده باشد و معتبر نباشد

یک عده هم رفتن به کلاس های رو به دلیل پروژه محور بودند پیشنهاد میدهد، مخالفان این روش یادگیری را استاد محور و متکی به دانش مدرس میدانند. فیلم های آموزشی شرکت های معتبر آموزشی هم روشی که است که بعضی ها پیشنهاد میدهد که در اینجا مخالفان حرفی برای گفتند ندارند. چون تمام ویژگی های خوب روش های قبلی را باهم دارد: منسجم است، بهترین اساتید جهان مدرس آنهایند، ارزان قیمت است و پروژه محور هستند

برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا و بسیار حرفه ای است.این زبان برنامه نویسی به صورت open source است.هدفی که این برنامه در نظر دارد به این صورت است که خوانایی کد های دستوری برنامه را به بالاترین سطح برساند

برنامه نویسی جاوا

زبان برنامه نویسی جاوا (Java) توسط شخصی به نام Gosling James در شرکت Sun Microsystems ایجاد شده است.این زبان برنامه نویسی شی گرا است و سینتکس های این زبان مبتنی بر زبان های C و C ++ است

برنامه نویسی جاوا اسکریپت  

در رابطه با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت باید گفت که یک زبان اسکریپتی و شی گرا است.زبان جاوا اسکریپت در صفحات HTML کاربرد بسیاری دارد. آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت بسیار آسان است

برنامه نویسی پی اچ پی

زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی توسعه یافته برای طراحی وب است.PHP یک زبان برنامه نویسی (Open Source) است.کدهای PHP باید روی یک سرور اجرا شوند

برنامه نویسی سوئیفت

زبان برنامه نویسی Swift توسط شرکت اپل ارائه شده است.سوئیفت یکی از پر کاربردترین برنامه های در حال توسعه است که فقط برای اپل کاربرد دارد

برنامه نویسی گو

یک زبان بسیار سریع و کامپایلری است. GOزبان برنامه نویسیاین زبان برنامه نویسی مانند بسیاری از زبان های دیگر اپن سورس است.بسیار کاربردی و کار آمد است

روشی را برای یادگیری برنامه نویسی انتخاب کنید که ساده باشد و باعث شود از یادگیری لذت ببرید. اگر از من بپرسید چه روشی را برای آموزش برنامه نویسی پیشنهاد میدهم بدون شک اولین گزینه من دیدن فیلم های آموزشی است

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

تبلیغات آنلاین چیست؟

طبق یکی از تعاریف که توسط دانشگاه پنسیلوانیا ارائه شده است، تبلیغات اینترنتی عبارت است از هر فعالیتی که از اینترنت (و شاید همراه با کانال‌­های دیگر) برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی درباره محصولات و خدمات مشخصی استفاده می‌کند

طبق این تعریف در تبلیغات آنلاین سعی می‌کنیم پیامی را به مخاطب مورد نظر برسانیم تا درباره محصول یا خدمت ما آگاه شود یا فعالیتی را انجام دهد که این ارسال پیام یا از طریق اینترنت است یا اینترنت به همراه کانال‌های دیگری مثل تلویزیون و

مزایای تبلیغات آنلاین چیست؟

مزایای تبلیغات آنلاین به طور کلی در ۳ دسته خلاصه می‌­شود که در مطلب مزیت تبلیغات اینترنتی به طور مفصل توضیح داده شده است. این مزایا نسبت به تبلیغات از نوع سنتی است:

کم قیمت‌تر و پر مخاطب‌تر است

برای تبلیغات آنلاین نسبت به روش های تبلیغات سنتی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال شما برای بیلبورد گرفتن در بزرگراه‌های شهر تهران ممکن است تا ۵ میلیون تومان ماهیانه برای هر مترمربع بپردازید. قیمت‌های هر دقیقه تبلیغ در صدا و سیما نیز اعدادی بسیار بزرگ است اما در تبلیغات آنلاین محدوده قیمت‌ها خیلی خیلی متفاوت است.اجازه دهید با هم یک مثال مقایسه‌­ای داشته باشیم.

در پلتفرم یکتانت یک کمپین تبلیغات کلیکی همسان توسط یک سایت در حوزه گردشگری ایجاد شد که توانست ماهیانه بیش از ۴۰ میلیون بار دیده شود در حالی که تنها ماهیانه ۱۰ میلیون تومان هزینه برای آن شرکت ایجاد کرده است. این اعداد را مقایسه کنید با یکی از بیلبوردهای معمول با قیمت ماهانه ۱۰۰ میلیون تومانی در یکی از بزرگرا­های تهران که نهایتاً اگر خیلی دست بالا گرفته شود شاید ماهیانه ۵ میلیون بار دیده شود.

قابل اندازه گیری است

مزیت خیلی مهم تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی در قابلیت اندازه‌گیری معیارهایی است که شاخص موفقیت یا شکست نسبی یک کمپین تبلیغاتی هستند. به عنوان مثال هنگامی که شما قصد دارید در تلویزیون یک آگهی تبلیغاتی نمایش دهید چگونه می‌خواهید بدانید که تبلیغ شما موثر بوده است یا خیر. نهایتاً تخمین‌هایی از این دست خواهید داشت که چند نفر ممکن است شبکه تلویزیون مورد نظر شما را در هنگام پخش تبلیغ ببینند. این موضوع را مقایسه کنید با یک کمپین تبلیغات آنلاینی که تبلیغ‌دهنده می‌­تواند به طور دقیق بداند که چند نفر تبلیغ را دیده­‌اند، چند نفر روی آن کلیک کرده‌­اند و به سایت مورد نظر ما رفته‌­اند، چند نفر فعالیت مورد نظر ما مثل خرید را کامل انجام داده‌­اند، چند نفر در میانه راه پشیمان شده‌اند و حتی می‌توان آن‌هایی را که در هر یک از این دسته‌ها قرار گرفته‌اند شناسایی کرد و تبلیغات مجزایی برای همان دسته نشان داد. حال شما با دانستن چنین اعداد و ارقامی به خوبی می­‌توانید بدانید که تبلیغات شما چقدر موفقیت‌آمیز بوده است.

قابل شخصی‌­سازی کردن است

مثال مقایسه‌­ای دیگری می­‌زنیم از یک تبلیغات سنتی مثلاً پخش تراکت با تبلیغات آنلاین. پس از اجرای کمپین تبلیغات تراکتی ممکن است عده­‌ای به تبلیغات شما علاقه‌مند شده و مشتری شما بشوند، عده‌­ای هم بی‌­تفاوت باشند و عده­‌ای هم اصلاً از آن رضایت نداشته باشند. حال شما قصد دارید تا بدانید چه کسانی مشتری شما شده‌اند تا به آن‌ها خدمات بیشتری بدهید که به یک مشتری وفادار تبدیل شوند و بدانید چه کسانی بی‌­تفاوت بودند تا بخواهید تخفیفاتی قائل شوید که اولین خرید خود را انجام دهند. در هر صورت شما امکان انجام این کارها را ندارید چرا که شما نهایتاً دو سبک تراکت چاپ خواهید کرد و نمی‌­دانید که مشتریان از غیرمشتریان چگونه جداسازی شوند. اما در تبلیغات آنلاین خیلی ساده می‌­توانید انواع مشتریان خود را بخش‌بندی (Segmentation) کنید و برای هرکدام تبلیغ منحصر به فرد خود را ارسال کنید. حتی این دسته­‌بندی می­‌تواند جزئی باشد مثل این دسته کاربر: کاربری که از کمپین X به سایت ما آمده و Y ثانیه در صفحه فرود ما بوده است، به صفحه پرداخت هم رسیده اما پرداخت خود را تکمیل نکرده است.حال شما دقیق این کاربر را می‌­شناسید و منحصر به فرد خودش برایش پیامی ارسال می‌کنید

 

 

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی وب سایت ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد

طراحی  سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد. در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت در عین زیبایی ، می بایست ب استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های سئو باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد.

یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار به طراحی سایت شما سر می زند، اولین چیزی که نظر او را به خود جلب می کند رنگبندی و طراحی سایت شما می باشد.

هدف ما طراحی  سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود

آیا طراحی سایت شما آزار دهنده است؟

بله،آزار دهنده بودن خیلی کار سختی نیست. ولی برخی وب سایت ها در طراحی سایت و طراحی پرتال در آزار دهنده بودن ماهرتر از برخی دیگر از سایت ها هستند. پنج نکته ای که در ذیل می آید را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا طراحی سایت درطراحی سایت و طراحی پرتال شما بینندگان تان را آزار میدهد یا نه.

موسیقی پیش زمینه مگر آن که سایت شما مربوط به یک ایستگاه رادیویی یا فروش سی دی موسیقی باشد. چرا باید موسیقی را برای هر صفحه از وب سایت در طراحی سایت و طراحی سایت خود بطور پیوسته برای بینندگان تان پخش کنید؟

استفاده از فونت هایی با سایز خیلی بزرگ چنانچه هدف شما طراحی سایت برای کم بینایان می باشد، در اینصورت هدف شما قابل تحسین هست ولی اگر هدفتان این نبوده، در اینصورت این کار شما همانند فریادی بلند بر سر بیننده بیگناه هست. مردم دوست ندارند کسی بر سر آنها فریاد بزند.پس نه فریاد بزنید و نه خفیف صحبت کنی

روی هم اندازی لایه ها در طراحی سایت و طراحی پرتال لایه ها می توانند خیلی مفید باشند ولی نه هنگامی که از آنها برای پیامهای آزار دهنده استفاده می شود. سعی نکنید بزور خوانندگان تان را مجبور به خواندن پیامهایتان کنید. سعی در متقاعد کردن آنها برای خواندن کنید تا آنها را مجبور به خواندن کنید.

پنجره های ظاهر شونده اگرچه در طراحی سایت و طراحی پرتال بسیاری از پنجره های ظاهر شونده توسط بسیاری از ابزارهای نصب شده روی مرورگرهای بینندگان، بلوکه می شود، ولی هنوز برخی از مدیران سایت ها و وبلاگ ها، از آنها استفاده می کنند. آزار دهنده ترین بخش این پنجره ها، آن است که خوانندگان معمولا پیام های مهمی را که باید مشاهده کنند را نمی توانند دریافت کنند، زیرا اکثر آنها توسط مرورگرهای کاربران، بلوکه خواهد شد. آیا این ضرب المثل قدیمی را تا به حال شنیده اید؟ "وقتی نمیتوانی شکستش بدهی، باهاش رفیق شو". وقتی نمی توان با فیلترهای مرورگرهای کاربران مقابله کرد، باید با آن رفیق شد. سعی کنید از پنجره های ظاهر شونده استفاده نکنید. پیامهای مهم تان را در قسمتی ویژه از صفحه سایت تان قرار دهید.

هدف ما از راه اندازی این طراحی وب سایت ارائه خدمات طراحی وب سایت و پیاده سازی پرتال های تحت وب است. برخی از خدماتی که توسط طراحی وب سایت در نونگار ارائه می شوند به صورت زیر است

طراحی سایت طراحی وب سایت 19 سال تجربه ما، اطمینانی برای شما است که پروژه طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید. مراحل طراحی وب سایت عبارتند از نیاز سنجی، آنالیز رقبا، طراحی قالب سایت، مهندسی اطلاعات، برنامه نویسی، ارتقا رتبه طراحی سایت و تست نهایی. همچنین مشاورین ما در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود و وب سایت شما را پشتیبانی خواهند کرد.

  • nima ebrahimi
  • ۰
  • ۰

باطری ماشین

اهمیت باطری ماشین و و نکات نگهداری آن

باتری خودرو منبع اصلی برق خودرو است. که توسط دینام و در زمان روشن بودن خودرو شارژ می‌شود. اگر باتری ماشین شارژ کافی نداشته باشد امکان استارت زدن و یا استفاده از قطعات برقی خودرو مانند چراغ، رادیو و غیره میسر نخواهد شد. در واقع اگر موتور خودرو را قلب آن بنامیم، قطعاً باید باتری را به مانند مغز خودرو تشبیه کنیم. باتری ماشین نوعی از باتری‌های قابل شارژ هستند که عمدتاً از نوع اسید-سرب می‌باشن. همان طور که گفته شد جهت استارت زدن، روشنایی و تأمین برق دیگر لوازم الکتریکی خودروها از آن استفاده می‌گردد. البته امروزه به دلیل مشکلات باتری‌های نوع تر از جمله خطرات ناشی از اسید باتری، استفاده از نوع خشک این نوع باتری‌ها در حال گسترش است. باتری‌های ماشین‌های سواری معمولاً از نوع ۱۲ ولتی و خودروهای سنگین و دیزلی از نوع ۲۴ ولتی هست

اهمیت تعویض باطری ماشین

باتری ماشین نیز مانند هر باتری دیگری به اتومبیل شما جان می‌دهد. به طور قطع با باتری خراب امکان استارت زدن برای ماشین نخواهد بود. پس اهمیت تعویض یک باتری معیوب، کاملاً مشهود است

علائم زمان تعویض باتری یا شارژ باتری

    روشن نشدن خودرو

    کار نکردن لوازم برقی خودرو مانند چراغ و رادیو

قبل از تعویض باتری، حتماً به یاد داشته باشید که به منظور عدم تماس با اسید باتری باید از دستکش و عینک محافظ چشم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یک ولت متر برای چک کردن سالم بودن باتری خودروی خود استفاده کنید. هر باتری که پایین‌تر از ۹٫۷ ولت باشد، احتیاج به تعویض یا شارژ باتری را دارد

تعویض باتری یا شارژ باتری

چگونگی تعویض باتری در تعمیرگاه

   انجام تست توان باتری

    برداشتن باتری معیوب و جایگزینی با باتری جدید

    پاک کردن سری کابل باتری و نصب واشر ضد خوردگی

    تست سیستم شارژ خودرو برای اطمینان از کارکرد درست آن

نکته: بعد از نصب باتری جدید، امکان دارد که تنظیمات شخصی رادیو، ساعت و غیره پاک شوند

  • nima ebrahimi