remap

remap

remap

remap

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالات متداولی که به هنگام خرید باطری، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد، این است که “بهترین مارک و قیمت  باطری ماشین کدام است؟”. و حالا ما قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و بهترین مارک باطری ماشین را به شما معرفی نماییم.

باطری‌ها تاثیر مستقیم و بالقوه‌ای در کارکرد خودرو دارند و انتخاب صحیح نوع باطری نیز کیفیت و کارایی عملکرد خودرو را ارتقا می‌بخشد. مدت زمانی که مبادرت به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیشتر از حدود ۲ ثانیه زمان ببرد؛ در غیر این صورت متوجه می‌شویم که باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است.

هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شویم که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهیم بود تا بتوانیم عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو شاهد باشیم.

    بهترین مارک باطری ماشین خارجی

در میان کمپانی‌های خارجی تولید کننده باطری خودرو، برندهای کره‌ای جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند و افراد وقتی به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خارجی می‌گردند، بیشتر در میان مارک‌های کره‌ای خواهند گشت. سوالی که اغلب در ارتباط با این باطری‌ها مطرح می‌شود این است که “بهترین مارک باطری ماشین کره‌ای کدام است؟” و اغلب پاسخ‌ها به دو مارک برتر “پوما” و “دلکور” خلاصه می‌شود.

در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند.

در میان انواع باطری های خارجی خودرو، برندهای پوما و دلکور از جمله بهترین باطری های خودرو محسوب می شوند.

بهترین مارک باطری ماشین ایرانی

باطری ایرانی بهتر است یا کره‌ای؟ باید بدانیم با توجه به پیشرفت روز افزون و چشم‌گیر صنایع تولید قطعات خودرو که بخش‌های باطری سازی نیز جز قسمت‌های حائز اهمیت آن به شمار می‌آید، فضای رقابتی زیادی میان محصولات داخلی و خارجی ایجاد شده است و می‌توان به جرات اذعان داشت که محصولات داخلی به لحاظ کیفیت و کارایی اگر بالاتر از تجهیزات خارجی نباشند، پایین‌تر هم نیستند. به عنوان مثال باطری سازی سپاهان یا تولیدات باطری صبا، جز کمپانی‌های ایرانی تهیه کننده باطری خودرو هستند که محصولاتشان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.برای قیمت باطری ماشین به این سایت مراجعه نمایید.

لذا با خرید محصولات داخلی علاوه بر اینکه می‌توانیم از یک محصول با کیفیت استفاده کرده و نسبت به کارایی آن مطمئن باشیم، از تولیدات داخلی نیز حمایت نموده و گام قابل توجهی را در مسیر به چرخه در آوردن چرخ صنعت کشور بر می‌داریم.

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • nima ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی