remap

remap

remap

remap

  • ۰
  • ۰

آپدیت و بهینه سازی از طریق ریمپ خودرو

رفع کپ دریچه گاز: کپ دریچه گاز به ۲ دلیل می آید.

بدلیل طراحی رزوناتور (مخزن آرامش و ورودی هوا)

بدلیل استانداردهای آلایندگی (یورو ۴): برای رعایت استانداردهای آلایندگی و کاهش مصرف سوخت از باز شدن ناگهانی دریچه گاز جلو گیری نموده، و باعث تاخیر باز شدن دریچه گاز شده و گاها همین تاخیر باعث کاهش کیفیت رانندگی و دلزدگی مشتریان میگردد. دکتر ریمپ باتغییرات جداول مربوط به دریچه گاز برقی تاخیر دریچه را به حد بسیار قابل قبولی کاهش می دهد.

حذف خطای سنسور میل سوپاپ: موتورهای EF7 بخاطر حساسیت بالای این سنسور و تامین نبودن شرکت بابت ساخت سنسور با کیفیت، مشکلات متعددی مانند روشن بودن همیشگی چراغ چک، نامیزانی موتور و را دارند که دکتر ریمپ با تکیه بر دانش فنی خود، توانست این سنسور را بصورت نرم افزاری از حلقه کارکرد نرم افزاری خارج و موتور را بحالت اولیه بازگرداند.

اصلاح دمای فن: این انجین در خودرو سورن توربو از سری انجین های دما بالا بوده که سبب بروز مشکلاتی در فصول گرم سال و یا زمان رانندگی با سرعت و شتاب بالا، می‌شود. در این خودرو فن دور کند در دمای ۹۵٫۳ درجه و دور تند آن در دمای ۱۰۲ روشن خواهد شد که برای آب و هوای ایران مخصوصاً در تابستان دمای بسیار بالایی محسوب می‌شود حال توانایی این را داریم که دمای فن را بصورت کاملا نرم افزاری و اصولی برای شرایط مختلف در شهرهای مختلف، اصلاح کنیم.

تنظیم دور سلو (آرام): سورن توربو هنگام کار کرد در دورهای آرام (زیر ۱۰۰۰RPM) کابین بعضی از این موتورها لرزش شدیدی دارند که اگر از لحاظ سخت افزاری (دسته موتور، گیربکس و ) مشکل وجود ندارد این مشکل با ریمپ ایسیو تغییر دور سلو و افزایش دور از ۷۵۰ به ۸۰۰ و یا ۸۵۰ نیز قابل رفع می باشد.

اصلاح پارامتر های سنسور اکسیژن: موتو ملی یورو ۴ بوده و دارای ۲ سنسور اکسیژن است. ما می‌توانیم برای مشتریانی که می خواهند کاتالیزور خود را خالی و یا حذف نمایند و یا مجموعه اگزوز خود را تغییر دهند،سنسور دوم اکسیژن رابه صورت نرم افزاری غیر فعال کرده بدون اینکه چراغ چک روشن شده و خطای سنسور اکسیژن دوم در دستگاه دیگ نمایانگر شود. با این‌کاربه هیچ عنوان چراغ چک روشن نخواهد شد زیرا سنسور دوم کاملاً از حلقه کنترل سوخت خارج شده و خودروی شما همانند یک خودروی یورو ۲ خواهد شد. با این کار شتاب اولیه خودرو نیز افزایش می‌یابد.

 ریمپ می تواند کاهش ۰٫۵ لیتری مصرف سوخت شهری: هر راننده ای می خواهد تا مصرف سوخت خودروی خود را کاهش دهد و برای این اتفاق باید به شرایط آب و هوایی، رطوبت، بنزین و دقت بیشتری نمود که با آپدیت و اصلاح نرم افزاری مصرف سوخت کمتر وعمر قطعات نیز بیشتر میگردد.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • nima ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی