remap

remap

remap

remap

  • ۰
  • ۰

ریمپ سمند

مجموع خدمات ریمپ خودرو سمند که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ دکتر ریمپ برای ECU زیمنس ارائه میگردد :

  1. افزایش سرعت و قدرت سمند
  2. افزایش سرعت و شتاب سمند
  3. کاهش دمای کارکرد فن
  4. رفع کپ حین حرکت سمند
  5. برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور )
  6. کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد)
  7. حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )
  8. حذف سنسور دوم اکسیژن در سمند یورو 4

فول ریمپ سمند شامل تمام موارد فوق میباشد.

ریمپ خودرو سمند با ایسیو زیمنس برای افزایش سرعت و شتاب این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن و حذف کاتاف صورت میگیرد. اما قیمت ریمپ سمند چقدر است ؟ میزان بهبود سمند پس از ریمپ چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب اولیه به همراه افزایش شتاب ثانویه خواهیم رسید ،  در فیلم زیر که یکی از مشتریان ریمپ ایسیو سمند است آمده است ، تنها با برنامه ریزی بدون هیچگونه مشکلی که به واسطه ی قطعات افزودنی ( چیپ های متصل شونده ) ممکن است پیش بیاید خدمات ریمپ ecu را ارائه کردیم ، فیلم ریمپ ایسیو سمند ایکس یو سون :

ریمپ سمند

صفر تا 100 سمند معمولا بین 13 الی 15 ثانیه ( میانگین 14 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو سمند و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ایسیو دکتر ریمپ ما  افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای سمند رقم میزنیم و کار را با گارانتی دکتر ریمپ خدمت شما تقدیم میکنیم ، 2 تا 3 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 15 تا 20 درصد افزایش بازده در سمند نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 25% تغییر را انتظار داشت.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • nima ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی