remap

remap

remap

remap

  • ۰
  • ۰

ریمپ 207

 

ما در این مقاله از ریمپ 207 و تغییرات ایجاد شده در این خودرو میگوییم و شما را در مورد ریمپ خودرو بیشتر آشنا میکنیم. تیم تخصصی دکتر ریمپ این افتخار را دارد که سالها در رابطه با ریمپ و تیونینگ خودرویی فعالیت کرده و در مسابقات ریس و درگ افتخارات زیادی کسب کند. برای انجام تیونینگ خودرو و ریمپ به هر جایی اطمینان نکنید.

خدمات زیر در رابطه با ریمپ ایسیو  ۲۰۷i در دکتر ریمپ صورت می پذیرد :

حذف کاتاف ۲۰۷i : در واقع محدودیت دور ایده آل موتور که برای اکثر خودروها بین ۵۵۰۰ تا ۶۵۰۰ است برداشته می شود .

افزایش شتاب پژو ۲۰۷i : همانطور که در بالا اشاره شد مدت زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ ثانیه برای ۲۰۷i در مدل دنده ای ۱۱٫۶ و در مدل اتوماتیک ۱۲٫۶ ثانیه می باشد که با ریمپ می توان بین ۱ الی ۲ ثانیه این عدد را بهبود بخشید .

حذف سنسور دوم اکسیژن ۲۰۷i : تقریبا در ایران تمامی خودروها با مشکلات و خرابی های متعدد سنسور دوم اکسیژن مواجه می شوند و دلیل آن عدم استفاده از بنزین با کیفیت ( یورو ۴ ) در جایگاه های عرضه سوخت می باشد و نتیجه آن خرابی متعدد این سنسور است . خودروی ۲۰۷ دارای استاندارد یورو ۴ می باشد که با حذف سنسور اکسیژن تبدیل به یویر ۲ شده که برای ایران بسیار بهینه است . از طرفی با حذف این سنسور مصرف سوخت هم بهنینه تر میشود .

حذف سنسور میل سوپاپ ۲۰۷i : سنسور میل سوپاپ به دلیل خرابی بالایی که دارد بالطبع هزینه تعمیر و تعویض بالا نیز خواهد داشت . در نتیجه با ریمپ ای سی یو این سنسور حذف می شود و این مشکلات برطرف می شود . ولی مزیت این سنسور چیست ؟ اگر زمانی سنسور دور موتور خودروی شما خراب شود در صورت وجود سنسور میل سوپاپ خودرو روشن می شود و تا دور ۳۰۰۰ نیز بالا می رود ولی اگر سنسور میل سوپاپ نباشد خودرو روشن نخواهد شد ! ( پس این آپشن اختیاری است )

تغییر عملکر فن خودرو ۲۰۷i : هنگامیکه محدودیت دور موتور برداشته می شود ( حذف کاتاف ) با افزایش دما مواجه هستیم باید فن دور تند و کند در دماهای مناسبتری شروع به کار کنند و از طرفی باید این تغییر متناسب با شرایط آب و هوایی که قرار است خودرو در آن فعالیت کند باشد .

افزایش توان موتور ۲۰۷i : می توان با تغییر کدها توان موتور را افزایش داد ولی باید خودرو نیز تقویت شود ( مثل نصب هدرز و ) پس به طور معمول این آپشن توصیه نمی شود مگر با تقویت موتوری خودرو .

رفع تاخیر پدال گاز ( رفع کپ دریچه گاز ) : تاخیر بین فشار به پدال گاز و عملکرد آن برداشته می شود . حتما تا بحال هنگام فشار دادن پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس را حس نموده اید . با ریمپ این مورد هم قابل برطرف شدن است .

کاهش مصرف سوخت ۲۰۷i : یکی از آیتم های جذاب مطمئنا کاهش مصرف سوخت است ولی بین شتاب و افزایش توان موتور با مصرف سوخت رابطه مستقیم وجود دارد . یعنی با کاهش مصرف سوخت شتاب و توان خودرو پایین می آید . در واقع ما در دکتر ریمپ مصرف سوخت را بهینه می کنیم .

  • ۹۹/۰۸/۱۴
  • nima ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی