remap

remap

remap

remap

  • ۰
  • ۰

در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ تمامی کارهای ریمپ و تیونینگ موتوری یا ضمانت 2 ساله کتبی انجام میشود. دکتر ریمپ با سالها تجریه در خصوصو ریمپ و تیونینگ موتوری خودرو های مسابقه ای توانسته است در این خصوص موفقیت های زیادی را کسب کند.  در مقالات ریمپ چیست میتوانید از این فرایند را به طور کامل بشناسید. در ادامه این مقاله از مزایا ریمپ و هزینه ریمپ خودرو های مختلف خواهیم گفت.

قیمت ریمپ ایسیو (ecu)

امروزه به دلیل زیاد شدن افراد متفرقه در ریمپ ایسیو قیمت های مختلفی برای این کار تعریف شده است.

برای همین قصد داریم در اینجا علت این اختلاف قیمت ها را بیان کنیم.

۱-دکتر ریمپ از نرم افزارهای اورجینال استفاده می کند که این نرم افزارها به بصورت انلاین چک سام گیری ریمپ را انجام میدهند تا از صحت ریمپ مطمئن شوند تا هیچ آسیبی به موتور وارد نشود. اما افراد متفرقه این کار را نمی کنند و با نرم افزارهای غیر اورجینال یا ایرانی ریمپ را انجام می دهند که منجر به مشکلات فراوان مثل ناک،لرزش موتور، افزایش مصرف و می شوند.

۲- دکتر ریمپ تنها شرکتی است که ریمپ های خود را بر روی دستگاه دینامومتر (دستگاه اندازه گیری توان موتور) انجام داده است ولی بقیه افراد فعال در این زمینه حتی یک خودرو هم بر روی دینامومتر نبرده اند.

۳- دکتر ریمپ برای هر مشتری ریمپ مورد نیاز آن را برنامه نویسی می کند اما بقیه دامپ ازقبل اماده شده را برروی ایسیوی شما می ریزند که دامپ های کپی بوده و در مقالات قبلی ضرر برنامه های کپی گفته شده است.

۴- به عمل کار براید به سخن دانی نیست : تمامی فعالان در این زمینه مدعی اولین و بهترین هستند. اما اولین ها و بهترین ها فقط بر روی دینامومتر ریمپ انجام می دهند که دکتر ریمپ ، و تنها شرکتی است که برروی دینامومتر ریمپ را انجام داده اند.

این افراد بدون داشتن هیچ گونه علم و تخصص و صرفا با دیدن چند ویدیو آموزشی یا استفاده از برنامه های کپی ریمپ اقدام به ریمپ خودرو می کنند که حاصل این کار صدمات جدی به موتور و ایرادات اساسی دربرنامه می شود.

دلیل تفاوت در هزینه ریمپ خودرو  میزان تخصص افراد ، تجهیزات و تجارب می باشد. موارد بسیاری دیده شده که دارنندگان خودرو برای ریمپ ایسیو به افراد غیر متخصص که اغلب تنظیم موتور کاران سطح شهر هستند مراجعه کرده اند. این افراد بعد از ریمپ خودرو هزینه های سنگینی برای مشتریان به بار آورده اند که از جمله این موارد می توان به ذوب شدن پیستون، خام سوزی ، سوختن واشر و اشاره کرد.

این افراد به دلیل عدم داشتن دانش فنی و علمی لازم با تیکه بر این که هر چه بیشتر بهتر تمامی پارمتر های ایسیو را زیاد می کنند و نتیجه آن مشکلات و صدمات جبران ناپذیر می باشد. این افراد صرفا با استقاده از قیمت پایین مشتریان را به سمت خود جذب نموده و برای دستیابی به اندک سود مشتریان را به دردسرهایی بزرگ می اندازند. به همین دلیل است که در بازار قیمت های بسیار متفاوتی از ریمپ ای سی یو دیده می شود . به همین دلیل است که توصیه های زیر را مشتربان عزیز می کنیم:

۱- برای انجام ریمپ به شرکت های معتبر مراجعه شود نه افراد و تنظیم موتور کاران سطح شهر

۲- تعداد شرکت های ریمپ دارای سابقه و علم ، کمتر از ۳ شرکت می باشد.

۳- شرکت هایی که دارای داینامومتر هستند را انتخاب کنید

۴- شرکت هایی که دارای تجربه ستاپ و ریمپ خودرو های خارجی هستند را انتخاب کنید.

۵- شرکت هایی که دارای تجربه ستاپ و ریمپ خودرو های مسابقه هستند را انتخاب کنید.

۶- شرکت هایی را انتخاب کنید که گارانتی مکتوب ارائه می دهند.

۷- نمونه کارهای مختلف را ببینید.ُ

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • nima ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی